Dagens look

På sådan en ganske almindelig tirsdag, hænger jeg nu igen i sofaen efter skole og yoga. Det var en hård omgang yoga - og jeg har nu lavet en aftale med mig selv om, at hvis jeg vil fortsætte med det, bliver jeg simpelthen nødt til at bruge mere energi på at være velforberedt (spise og drikke nok). Og så skal jeg i gang med den jernkur.
Det var ellers afskedstime med koral-Camilla. Hun skal ud og opleve noget andet i verden. Det er lidt ærgerligt, for hun var indtil videre min favoritinstruktør.

Men for første gang, vil jeg begave jer med et outfit billede for i dag. Det er er samtidig også 2 nye tøjstykker i aktion. Jeg er virkelig vild med mørkeblå. Her er jeg så:
Mesh-tee Zara, Undertrøje Føtex, Nederdel H&M, Sko Converse

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails