Bikram yoga - et eksperiment vol. 6

Jeg overvejede meget at droppe dagens yoga, for jeg gad egentlig ikke. En klassisk søndags-dovenskab havde mig, og jeg ville meget hellere surfe webshops end at bruge musklerne i 40 graders varme. Men jeg tog mig og kom afsted.
Jeg kunne godt mærke, at min krop ikke var helt på toppen efter 4 øl (åhåh - hvordan kombinerer man mon fritidsakoholisme med supersund yogahverdag?), for lidt mad og vand. Så det gik lidt trægt i starten, men jeg fik kæmpet mig i gang, og det endte faktisk med at have været en rigtig fed time.
Jeg er begyndt at få lidt udslet og kløe på benene, som om mine hårsække reagerer på et eller andet. Jeg håber det er noget med en masse usundt der skal ud af min krop, som går over når den er blevet renset og vænnet til det her Bikram yoga. Vi får se...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails