Bikram yoga - et eksperiment vol. 5

Lørdag vågnede jeg ubehageligt tidligt. Jeg er b-menneske på godt og ondt, og jeg elsker at sove. At vågne lidt i 8 en lørdag - uden grund - er for mig helt unormalt. Men jeg vendte det til noget godt, og tog dagens tidlige yogahold 10:30.

Det var bare så fedt. Jeg holdt nogle få pauser, fordi jeg stadig har svært ved at trække vejret. Man må kun trække vejret gennem næsen - men når man er forpustet af øvelserne er det virkelig hårdt, især fordi luften jo er varm og meget fugtig. Så jeg må ned og sidde lidt, og få pulsen ned igen før jeg kan fortsætte. Og, indrømmet, jeg snyder også lidt med trække vejret gennem munden indimellem.
Men ellers var jeg med hele vejen, blev ikke svimmel og kunne rent faktisk godt holder varmen ud. Jeg var helt høj bagefter, over hvor godt det var gået. Det må gerne fortsætte sådan...

Min skønne mand kom og hentede mig fra yoga, og så kørte vi hen til den lokale telefonpusher. Jeg har levet med min gamle LG KG800 Chocolate siden jeg fik stjålet pung og mobil for 3 uger siden. En mobil jeg var rigtig glad for, inden jeg opgraderede til Sony Ericssons vidunder "Satio". Nu har jeg endelig fået forsikringspengene - og det skulle altså udnyttes.
Så nu er jeg atter den lykkelige ejer af sådan er her:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails