Bikram yoga - et eksperiment vol. 4

Måske bliver det snart trivielt at holde jer opdateret på Bikram-fronten. Men jeg trækker den lidt endnu - om ikke andet, så for at holde mig selv til ilden.

Fredag tog jeg igen min mor under armen og lagde mig ind i det 40 grader varme yogalokale. Jeg var lidt rastløs og rykkede flere gange min måtte fra højre til venstre og omvendt. Der var ikke så mange til timen, så der var god plads. Men derudover havde jeg kun nogle få minutter, hvor jeg var ved at dø - ellers var det egentlig ret vellykket.
Normalt er jeg ret imponeret over mange af de superstærke og -smidige kvinder(m/k) omkring til timerne - men denne gang måtte jeg så oven i købet imponeres over en total veltrimmet kvinde, der gennemførte alle øvelser på sin helt egen måde - hun manglede nemlig halvdelen af venstre arm!
Og så står jeg der, med alle lemmer i behold, og bliver helt flov over, hvor dårligt jeg har vedligeholdt min krop...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails