Bikram yoga - et eksperiment vol. 3

Torsdag sprang jeg på det sene yoga hold, så jeg kunne tage direkte videre til biografen. Jeg er dårlig til at komme ud af døren - så jo færre gange jeg skal det på en dag, desto bedre.

Men det var nok ikke et særlig smart valg, eller, det vil sige jeg burde nok have taget højde for dette i løbet af dagen. Jeg fik slet ikke drukket nok vand i går. Jeg havde været oppe og i gang i 2 timer længere, og jeg havde vist ikke helt fået spist nok til at have energi til så sent. Derudover synes jeg altså at dagens træner var meget hårdere end den søde koralklædte kvinde. Han kom med lidt hentydninger til, at vi var en del der holdt pauser ind imellem - og jeg er helt overbevist om, at han holdt os i mange af øvelserne i meget længere tid end koralkvinden. I hvert fald oplevede jeg lidt af et tilbagefald, og måtte igen bare ligge og kæmpe for at blive i lokalet de fulde 90 min.
Nu må jeg ind i kampen, og sørge for at drikke og spise ordentligt, så min krop kan holde til de ekstreme omstændigheder. På'en igen i eftermiddag - det skal nok blive godt en eller anden dag!

2 kommentarer:

isabella thordsen sagde ...

fin blog du har!
/Isabella

Fru Buur Bækgaard sagde ...

Takker!
Den er jo mildest talt stadig i opstartsfasen. Men nu får vi se hvad fremtiden bringer!:o)

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails