Bikram yoga - et eksperiment vol. 2

Onsdag lykkedes det at komme til yoga igen. Denne gang atter med selskab af min mor.

Og wauv. Sikke en oplevelse rent faktisk at kunne deltage i øvelserne, og ikke bare ligge død og vente på forløsning. Jeg måtte stadig holde mange pauser, men det var meget sjovere og jeg har helt klart fået blod på tanden nu.
Jeg kigger meget misundeligt efter de andre deltagere, fra hvem sveden vælter ud af, imens min egen krop bare bliv varmere og varmere uden at svede særlig meget. Men eftersigende er det noget man lærer hen af vejen. Det glæder jeg mig til.

Nu prøver jeg igen i aften, og føler mig velforberedt efter at have indtaget en - lidt kedelig - papaya-banan smoothie.
Derefter står den på den meget omtalte "Inception" i biffen med en veninde. Jeg kommer ellers ALDRIG i biografen - men måske er dette virkelige starten på en ny epoke i mit liv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails