Bikram yoga - et eksperiment 2. uge

I dag kunne jeg fejre 1-uges jubilæum i yogacenteret. Og jeg kan samtidig bryste mig af, at have været der 7 ud af 8 dage - det er jeg ret egentlig ret stolt over.
Men det bliver også bare federe og federe at deltage i timerne. I dag holdt jeg kun pause én gang, bort set fra en knæøvelse som jeg ikke tør lave endnu, fordi det gør ondt i mit knæ.
Så nu håber jeg at introperioden er overstået for min krop, og at jeg snart begynder at kunne mærke nogle resultater. Sundere hud, tydeligere muskler, mere energi og alt det der...

Denne uge bor vi på bondegården i Nordsjælland, så den står på pendling en masse for mig. Jeg kører til København hver morgen, gå i skole, venter, tager til yoga og kører hjem til gården.
Men imorgen vil jeg prøve at tage yoga-morgenholdet; inden jeg skal i skole. Det er klokken 6:30, så jeg sidder nu og tæller ned til at jeg skal op om 6,5 time. Pyh...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts with Thumbnails